امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 29, 2024

Snowflake Launches Data Clean Rooms

The general availability follows Snowflake's acquisition of data clean room technology provider Samooha, which is now integrated into the Data Cloud and enhanced by the unified set of compliance, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=66073832b8a14dd083400c11bf5985a6&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d163309&c=1613240765565693712&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment