امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 26, 2024

Post-Pandemic CRM Trends and How They’re Reshaping the Industry By Arun Gupta, Microsoft Dynamics 365 Architect and Digital Transformation Leader

In the wake of the COVID-19 pandemic, the landscape of Customer Relationship Management (CRM) has undergone a profound transformation, catalyzing a shift towards more dynamic and empathetic approaches ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=660343a027ba4da480bb032bd65bacb9&url=https%3a%2f%2ftechbullion.com%2fpost-pandemic-crm-trends-and-how-theyre-reshaping-the-industry%2f&c=5811339424159042190&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment