As nonprofits look for their next big donations, they are turning to data analytics and customer relationship management tools for help.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64ab1e433da64b05aff87747f4665c8e&url=https%3a%2f%2fbiztechmagazine.com%2farticle%2f2023%2f07%2fwhat-nonprofits-should-know-about-donor-prospect-research&c=11723936805713526784&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment