امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, July 29, 2023

Boost your repeat and referral business in three steps

You don’t need a fancy CRM. Call each person to update the rest of their profile. It’s a great excuse to make that first — or next — contact. Use your F-O-R-D (family, occupation, recreation, dreams) ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64c57c636ecd49879dbb54a75fa239ed&url=https%3a%2f%2fwww.housingwire.com%2farticles%2fboost-your-repeat-and-referral-business-in-three-steps%2f&c=8841195862806539607&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment