امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, July 29, 2023

Beware: Tricky phishing email targeting Twitter Blue subscribers with X rebranding confusion

First pointed out by @fluffypony on Twitter, the new wave of clever phishing emails from x.com target Twitter Blue users, prompting them to migrate their current Blue subscription over to an X one. It ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64c57c636ecd49879dbb54a75fa239ed&url=https%3a%2f%2f9to5mac.com%2f2023%2f07%2f27%2fphishing-email-twitter-blue-x%2f&c=611388526387208054&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment