امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, July 9, 2023

Google Ads: How To Boost Revenue & Optimize For Offline Sales

Offline conversions involve activities outside online platforms like websites, apps, or software. These non-digital actions, often tracked in a CRM, mainly consist of sales or closures. By optimizing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64ab1e433da64b05aff87747f4665c8e&url=https%3a%2f%2fwww.searchenginejournal.com%2fgoogle-ads-optimize-offline-recap%2f490103%2f&c=8856648834947690457&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment