امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 21, 2023

Maximizing CRM: Six Strategies for Successful CRM Adoption

Implementing a Customer Relationship Management (CRM) system is a strategic decision for any business, promising a myriad of benefits. However, many charters and business cases fail to articulate the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64baf02bf5aa4910ad505c27ab7674b5&url=https%3a%2f%2fwww.jdsupra.com%2flegalnews%2fmaximizing-crm-six-strategies-for-9621739%2f&c=15064837430032890344&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment