The median RIA firm ended 2022 with $3.1 million in revenue, up 4.1%, with a five-year CAGR of 10.8%. Meanwhile, the number of clients for the median RIA firm was 314, up 6.2%, with a five-year CAGR ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64bc41b20df74ee4ba4b5f8450ff5ae2&url=https%3a%2f%2fwww.thinkadvisor.com%2f2023%2f07%2f21%2f11-things-top-rias-did-better-than-rivals-in-2022%2f&c=8350305225643690639&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment