امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 10, 2019

Visionet Partners with Blue Horseshoe to Drive Digital Transformation at Y. Hata & Co., Limited

Visionet provides technology consulting services and expertise in Cloud Engineering, ERP and CRM implementations, Digital Commerce, Advanced Analytics, Enterprise Integration, and Intelligent ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C86FEDE3A8B042F5927C241DD53EA20D&url=https%3a%2f%2fwww.fltimes.com%2fbusiness%2fnational%2fvisionet-partners-with-blue-horseshoe-to-drive-digital-transformation-at%2farticle_17dbe775-8779-5888-8f0e-4d5ceee18ce4.html&c=14391152901367599275&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment