امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 11, 2019

The 2020 Tech Trend That's Quietly Growing

"Do I need a stand-alone Customer Relationship Management system?" a client recently asked me. "Can't I just use the CRM module that is offered by the vendor of my accounting software? Why can't it ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E5A5DC72BEAC4277AFC490DBD2E35E1F&url=https%3a%2f%2fwww.inc.com%2fgene-marks%2fthe-2020-tech-trend-thats-quietly-growing.html&c=14249859167703135708&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment