امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 10, 2019

Survey: Companies Still Struggle to Determine Travel ROI

SalesTrip, a U.K.-based T&E management service delivered through customer relationship management giant Salesforce, has set its sights on the CRM as the key node of intersection between spending and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BD60876D0513475DB53469228BE1810A&url=https%3a%2f%2fwww.businesstravelnews.com%2fPayment-Expense%2fSurvey-Companies-Still-Struggle-to-Determine-Travel-ROI&c=11559577638466654661&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment