امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 8, 2019

Sheriff Officials Buried Misconduct Reports, Ex-Sergeant Testified

“These assertions are factually inaccurate and completely without merit,” Braun said. “The ‘audit’ was a review of a CRM [computer] platform to ensure that cases to be referred to internal affairs for ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A68C0C0721094B27BEAF1264E46EB8D7&url=https%3a%2f%2fvoiceofoc.org%2f2019%2f12%2fsheriff-officials-buried-misconduct-reports-ex-sergeant-testified%2f&c=13909887807201834767&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment