امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 9, 2019

Peloton Punished For Patriarchal Ad: Buy It And These Other Potential Bounces

At Dreamforce, Medallia was the official feedback partner at Salesforce’s (NYSE:CRM) Dreamfest, the main evening event, and an innovator sponsor for the conference. Expanded our ServiceNow (NYSE:NOW) ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4B312D2194594B4B959260E74139C8EC&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4311504-peloton-punished-for-patriarchal-ad-buy-and-potential-bounces&c=4104088610228300422&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment