امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 9, 2019

Know Thy Customer: Establishing Trust In a Digital World

This means that you will have to connect with your customers at a time, place and in the form that they choose!”(13) If you want to win with customers over in the trust economy, you need powerful and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C58DBCAF824143AFA9797374C39A320F&url=https%3a%2f%2fmedium.com%2f%40beelee.see%2fknow-thy-customer-establishing-trust-in-a-digital-world-bd75906bcb29&c=6619579911951000983&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment