امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 10, 2019

Insight Meets Inspiration: A Recap of IAEE’s Expo! Expo! 2019

Given that Expo! Expo! is all about new ideas and connections, show organizers create multiple environments in which those could develop. At the IAEE Hangout, for example, attendees learned about the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BD60876D0513475DB53469228BE1810A&url=https%3a%2f%2fwww.tsnn.com%2fnews%2finsight-meets-inspiration-recap-iaee%25E2%2580%2599s-expo-expo-2019&c=13523360723613669552&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment