امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 10, 2019

How Predictive Lead Scoring Uses AI to Generate Sales Revenue

Call centers need CRM software to provide specific analytical insights that increase first call resolution rate and customer satisfaction. Software like Salesforce and Hubspot track customer needs and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BD60876D0513475DB53469228BE1810A&url=https%3a%2f%2fgetvoip.com%2fblog%2f2019%2f12%2f10%2fpredictive-lead-scoring%2f&c=4271937524227407295&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment