امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 8, 2019

How Enterprise Ethernet is driving global expansion from rural Tasmania

To view all this, click here. MyTyreSite’s tyre industry experience spans 20 years. Their products include websites, touch screens and CRM systems that leverage a database of tyre and wheel ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A68C0C0721094B27BEAF1264E46EB8D7&url=https%3a%2f%2fwww.cso.com.au%2fmediareleases%2f36741%2fhow-enterprise-ethernet-is-driving-global%2f&c=15989431478384591660&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment