امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 9, 2019

Flowhaven Raises $5.2M Led by Global Founders Capital to Modernize Brand Licensing Relationship Management

HELSINKI, Dec. 9, 2019 /PRNewswire/ -- Flowhaven, the only brand licensing solution built on the world's #1 CRM platform, Salesforce, today announces the closing of its $5.2 million (€4.75 million) ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C58DBCAF824143AFA9797374C39A320F&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fflowhaven-raises-5-2m-led-174500968.html&c=7151033078705052979&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment