امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 8, 2019

Don’t Write Off the Acquisition-Heavy Strategy at Salesforce

Shares of cloud software services suite salesforce.com (NYSE:CRM) were off mid-single-digits shortly after management reported its fiscal 2020 third quarter. The problem wasn't the report card itself; ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A68C0C0721094B27BEAF1264E46EB8D7&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2ffinance%2ftopstocks%2fdon-e2-80-99t-write-off-the-acquisition-heavy-strategy-at-salesforce%2far-BBXX6Wk&c=310178886663978205&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment