امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 9, 2019

Decade-end review: Enterprise Applications have NOT eaten the world

In fact they have barely “eaten” previous generation of applications – we are still running, for the most part, applications 20, 30.40 years old. The majority of over a million ERP, CRM, EPM, other ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4B312D2194594B4B959260E74139C8EC&url=https%3a%2f%2fwww.enterpriseirregulars.com%2f147564%2fdecade-end-review-enterprise-applications-have-not-eaten-the-world%2f&c=13838047964172166875&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment