امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 11, 2019

Bridge Connector Raises Additional $5M for No Code, Health Integration Platform

Destination’s unique, no-code user interface allows users to automate healthcare workflows across disparate systems such as electronic health record (EHR) and customer relationship management (CRM) ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E5A5DC72BEAC4277AFC490DBD2E35E1F&url=https%3a%2f%2fhitconsultant.net%2f2019%2f12%2f11%2fbridge-connector-additional-fundinging%2f&c=14628268983597426753&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment