امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 11, 2019

Brand & Experience: What to Expect in 2020

For years now, the emerging importance of customer experience has driven big investments in digital technology. AI now powers everything from chatbots to voice activations to CRM machines. But to be ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E5A5DC72BEAC4277AFC490DBD2E35E1F&url=https%3a%2f%2fwww.prophet.com%2f2019%2f12%2fbrand-experience-what-to-expect-in-2020%2f&c=17776379634193853181&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment