امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 11, 2019

A Transit Hub for an All-Corporate-Sponsored San Francisco Future

What started out as the Transbay Transit Center now bears the name of an especially vaporous entity: Salesforce, a cloud-based software-as-a-service (SaaS) specialist in customer-relationship ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E5A5DC72BEAC4277AFC490DBD2E35E1F&url=http%3a%2f%2fnymag.com%2fintelligencer%2f2019%2f12%2freview-of-san-franciscos-salesforce-transbay-transit-hub.html&c=1040419479548759847&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment