امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 9, 2019

7 Ways To Improve Your Customer Experience in 2020

One of the best ways to do this is to leverage automation software that connects your marketing efforts to your CRM. Solutions like Mixmax, allow you to track emails that go out, and how the customer ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4B312D2194594B4B959260E74139C8EC&url=http%3a%2f%2fcustomerthink.com%2f7-ways-to-improve-your-customer-experience-in-2020%2f&c=4970769407422750878&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment