امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 19, 2019

Salesforce com : Some Salesforce Customers Lost Access to Online Tools, Company Said -CNBC

Salesforce.com Inc. (CRM) said customers lost access to some its online services Friday, CNBC reported. --The company said both Sales Cloud and Service Cloud were affected by technical problems, the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B50569EFE16E4283BC708CF0885E1023&url=https%3a%2f%2fwww.marketscreener.com%2fSALESFORCE-COM-12180%2fnews%2fSalesforce-com-Some-Salesforce-Customers-Lost-Access-to-Online-Tools-Company-Said-CNBC-28617222%2f&c=14801305464815170649&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment