امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 19, 2019

Omnichannel Retail: Big Data Is Nice, Fast Data Is Necessary

This typically means applications running on top of SQL/Oracle/SAP, ERP, VDI, OLTP, business intelligence (BI) apps, CRM, Exchange, SharePoint, file servers, backup and more. i Whether it's a customer ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2E51D400E65D43BFBF7974F17521421C&url=https%3a%2f%2fwww.technewsworld.com%2fstory%2f86024.html&c=14314408179802369091&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment