امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 19, 2019

Nexus creating hurdle in up-gradation of diagnostic equipment at DH Pulwama

The CRM, which is essential for orthopedic surgeries has also stopped functioning, forcing patients to visit private clinics where they are often overcharged. The hospital lacks a high-frequency USG ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=078A17CE19854912A5B10FC161F157B4&url=https%3a%2f%2fwww.dailyexcelsior.com%2fnexus-creating-hurdle-in-up-gradation-of-diagnostic-equipment-at-dh-pulwama%2f&c=14765261787957475762&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment