امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 19, 2019

Newcomer Cloud Elements Virtualizes API Integration

For example, developers can use or modify templates for “leads” that work seamlessly across multiple CRM systems, rather than having to create a new connection for each individual platform. Cloud ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C9C5DA4E5A6046AA862C524ECE199D31&url=https%3a%2f%2fwww.eweek.com%2fcloud%2fnewcomer-cloud-elements-virtualizes-api-integration&c=11169097084552843600&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment