امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 19, 2019

How To Separate The AI Hype From Reality

Think back to CRM—big promise of how it would change the traditional business landscape. Company after company went after big promises and winds up disappointed. Do you remember all of the articles ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=73F68CE5AD8F47BBB019A1A8A99EE1BC&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fkimberlywhitler%2f2019%2f05%2f19%2fhow-to-separate-the-ai-hype-from-reality%2f&c=15880588061119495312&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment