امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 19, 2019

Hallmark's Simple, Inexpensive Way to Boost Customer Satisfaction

"We get excited when we create human moments in a corporate day," Rhonda exclaimed. High-volume users can opt for CRM integrations. Prices start at $2.50-$3 per card which is almost nothing compared ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B50569EFE16E4283BC708CF0885E1023&url=http%3a%2f%2fblog.tmcnet.com%2fblog%2frich-tehrani%2fcrm%2fhallmarks-simple-inexpensive-way-to-boost-customer-satisfaction.html&c=16492919786850242382&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment