امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 19, 2019

E935: Segment Co-Founder & CEO Peter Reinhardt shares insights from pioneering customer data infrastructure (CDI) to unseat

about this episode Segment Co-Founder & CEO Peter Reinhardt shares insights from pioneering customer data infrastructure (CDI) to unseat CRM, lessons from first failed product launch & critical pivots ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5BFB7EECBDB24E2088CFA3C1C4A7E0BC&url=https%3a%2f%2fthisweekinstartups.com%2fe935-segment-co-founder-ceo-peter-reinhardt-shares-insights-from-pioneering-customer-data-infrastructure-cdi-to-unseat-crm-lessons-from-first-failed-product-launch-critical-pivots-the-importa%2f&c=13966337065717181166&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment