For example, developers can use or modify templates for “leads” that work seamlessly across multiple CRM systems, rather than having to create a new connection for each individual platform. Cloud ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=031826A73FDA428CBDF8C7796D1C6760&url=https%3a%2f%2fwww.einpresswire.com%2farticle%2f485398595%2fcloud-elements-delivers-new-platform-to-simplify-api-integration-build-digital-ecosystems&c=13373150858880176814&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment