The following sections show examples of common operations. The body of the response looks like this: { "@odata.context": "http://bit.ly/2TZhFsf...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A454B38B441743FB944BC4CDDBDF018E&url=https%3a%2f%2fdocs.microsoft.com%2fen-us%2fdynamics365%2fcustomer-engagement%2fdeveloper%2fwebapi%2fuse-postman-perform-operations&c=3302544120841200585&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment