امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

Urban Airship buys EU counterpart Accengage to extend reach further into Europe

Multichannel notifications provider Urban Airship has purchased Accengage, a company that offers parallel services (and mobile CRM) in multiple countries in continental Europe. The purchase price ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=36EBA257F14947C88534FAF9D4A8DB35&url=https%3a%2f%2fmarketingland.com%2furban-airship-buys-eu-counterpart-accengage-to-extend-reach-further-into-europe-255424&c=7839054047308969702&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment