امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

Three ways to create a better CX in the experience economy

For too long, CRM solutions increased work loads for sales and marketers by asking for data for controlling purposes rather than helping them become more effective by focusing more time to build trust...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4BF2EDD441F64FA4B6A8716B322DA628&url=http%3a%2f%2fwww.the-future-of-commerce.com%2f2019%2f01%2f16%2fthe-experience-economy%2f&c=7988414229204928678&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment