امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

SuiteCRM Announce the Release of SuiteCRM 7.11

SalesAgility is pleased to announce a new release of the world's most popular Open Source CRM - SuiteCRM 7.11. "Thanks to the innovative work of our developers combined with important contributions fr...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=70C0DF2AFDBE404494ABE43F822A9914&url=https%3a%2f%2fwww.prnewswire.com%2fnews-releases%2fsuitecrm-announce-the-release-of-suitecrm-7-11-839348956.html&c=2114862985551379896&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment