امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

SmartTouch® Interactive Develops Lead Gen Marketing Programs for Randolph Todd Development

AUSTIN, Texas--(BUSINESS WIRE)--Jan 16, 2019--SmartTouch® Interactive, an interactive real estate marketing agency, real estate marketing automation and lead nurturing CRM solution company, today anno...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CE6217A9DA1A48E2B5BD1AFC0AFDF7DC&url=https%3a%2f%2fwww.register-herald.com%2fregion%2fsmarttouch-interactive-develops-lead-gen-marketing-programs-for-randolph-todd%2farticle_30426bf0-c827-5d99-9433-547291f31897.html&c=11770769111090436709&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment