امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

Set Your Microsoft Dynamics New Year’s Resolutions with the Experts!

Join Ledgeview on Wed. Jan. 23, 2019 as we cover the topic in-depth. Our Microsoft Dynamics 365/CRM User Groups are a customer-favorite at Ledgeview Partners. Each month, we offer free webinars to edu...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CE6217A9DA1A48E2B5BD1AFC0AFDF7DC&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2fb%2fcrmtipstricksnewstomaster%2farchive%2f2019%2f01%2f16%2fset-your-microsoft-dynamics-new-year-s-resolutions-with-the-experts&c=8573040925997020757&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment