امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

Salesforce in talks to buy ClickSoftware for $1.5 billion: report

TEL AVIV (Reuters) - Salesforce.com (CRM.N) is in talks to acquire U.S.-Israeli software developer ClickSoftware Technologies for around $1.5 billion, the Calcalist financial news website reported on ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CE6217A9DA1A48E2B5BD1AFC0AFDF7DC&url=https%3a%2f%2fwww.reuters.com%2farticle%2fus-clicksoftware-m-a-salesforce-com-idUSKCN1PA0Y6&c=9211502555558454037&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment