امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

Sales To Customer Success: Gain The Right Insights From Your Software

While the customer relationship management (CRM) system has had a monumental impact on sales and driven home the concept of a universal system of record across the enterprise, it is not really a syste...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=70C0DF2AFDBE404494ABE43F822A9914&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbescommunicationscouncil%2f2019%2f01%2f16%2fsales-to-customer-success-gain-the-right-insights-from-your-software%2f&c=14934225873470453330&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment