امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 15, 2019

Purely CRM Takes Product Care to the Cloud

VANCOUVER, British Columbia--(BUSINESS WIRE)--Jan 15, 2019--Purely CRM has been working with Product Care in the migration of existing CRM platforms to the Microsoft 365 Cloud. This migration centrali...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9B693373CA34F4FAA0EB6DC059FBC61&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2f767a28d17fa9458d8bbd095363eec4b9&c=9665009385147654477&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment