امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

Personalization Best Practices For Data-Centric Retailers

For most small businesses, this happens in the marketing cloud — but what about large retail enterprise organizations that have too much data to store in a marketing cloud CRM? The principle of creati...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=70C0DF2AFDBE404494ABE43F822A9914&url=https%3a%2f%2fwww.retailtouchpoints.com%2ffeatures%2fexecutive-viewpoints%2fpersonalization-best-practices-for-data-centric-retailers&c=7759151521708943035&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment