امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

Oracle’s stretch goal for its applications?

Around business applications, it has focused more on Workday and Salesforce with HCM and CRM functionality and not so much in manufacturing or other verticals where SAP has greater presence. Its NetSu...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=36EBA257F14947C88534FAF9D4A8DB35&url=https%3a%2f%2fwww.enterpriseirregulars.com%2f134313%2foracles-stretch-goal-for-its-applications%2f&c=4064363418702738609&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment