امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

MS CRM license Type when integrating with other systems

We are using CRM for quite some time and now planning it to integrate with some other .net inhouse applications. Basically the idea is to connect crm from custom app, fetch some data and update some d...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A454B38B441743FB944BC4CDDBDF018E&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2ff%2f117%2fp%2f307174%2f888250&c=567658056383675568&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment