امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 15, 2019

Los Angeles Kings Choose Mitel for UCaaS Solution to Streamline Business Operations

Two-time Stanley Cup champs overhaul legacy phone system to keep pace with business growth -- Mobility, analytics and CRM integration accelerate productivity, decision-making and fan response time -- ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2809F343F24847C49B7FF9B5A7AD754F&url=https%3a%2f%2fwww.apnews.com%2fba7002236a2d197c3155336b1f1d60e6&c=2392408869529236929&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment