and the integration of phone data with marketing and CRM platforms. Solutions from iovox are designed for corporations as well as individuals via a unique new mobile app that iovox has been trialling ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A454B38B441743FB944BC4CDDBDF018E&url=https%3a%2f%2fwww.thefastmode.com%2fsolution-vendors-m-a%2f14012-iovox-boosts-international-call-tracking-with-acquisition-of-wannaspeak&c=17702523088930561832&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment