امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

Integrate Acquires ListenLoop to Expand Its Demand Orchestration Platform

Data Integrity Services – Integrate automates the process of ensuring ABM lead data is accurate and complete before being fed into CRM or marketing automation systems. Real-Time ABM Measurement – Inte...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=36EBA257F14947C88534FAF9D4A8DB35&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d129444&c=13138646253566511619&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment