امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

Integrate Acquires ListenLoop and Expands B2B SaaS Platform

Data Integrity Services – Integrate automates the process of ensuring ABM lead data is accurate and complete before being fed into CRM or marketing automation systems. Real-Time ABM Measurement – Inte...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B246A40C14CC41659B0F239A18469FC8&url=https%3a%2f%2fwww.martechadvisor.com%2fnews%2fsales-enablement%2fintegrate-acquires-listenloop-and-expands-b2b-saas-platform%2f&c=15720379434973650683&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment