امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

IHG® Launches New Lead Sharing Program With Interactive Sites’ Lead Managment Platform - ShareIt Online™

After just a few short months of Interactive Sites working closely with the IHG IT team and sales leadership, the newly designed program has been integrated with existing IHG sales and CRM systems. Co...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=70C0DF2AFDBE404494ABE43F822A9914&url=https%3a%2f%2fwww.hospitalitynet.org%2fnews%2f4091528.html&c=14626479763547378281&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment