امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 15, 2019

IBD Stock Of The Day HubSpot Expands From Digital Marketing Into CRM

Cambridge, Mass.-based HubSpot sells sales and marketing software to small and midsize businesses. It focuses on digital channels such as blogs, internet search engines and social media. HubSpot aims ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9B693373CA34F4FAA0EB6DC059FBC61&url=https%3a%2f%2fwww.investors.com%2fresearch%2fibd-stock-of-the-day%2fibd-stock-of-the-day-hubspot-stock%2f&c=7306547264247416811&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment